Avatar billede jv10 Nybegynder
18. marts 2010 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google Analytics vs. adresselinjen

Jeg har ændret adresserne på min hjemmeside. Dvs. det ord hver side ender på.
Altså hvis det var denne adresse, så er det det med fed
http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Generelt/opret

Jeg syntes, i hvert fald indtil videre, at Analytic bliver ved med at vise de gamle endelser.

Er man i sådan en situation nød til at starte forfra for at få den til at bruge de nye i stedet. Eller handler det mon bare om lidt tålmodighed?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2010 - 00:09 #1
Det handler om tålmodighed. I løbet af en måned er alle gamle klik ude af den normale visning, og så ser du kun de nye sider.
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
19. marts 2010 - 07:55 #2
De nye sider skulle allerede være der efter 24 timer, men de dominerer jo selvsagt ikke så meget. Hvis du har bibeholdt sidetitlerne, så kan du jo vælge at se sider efter titel og så vil de så at sige blive lagt sammen (for det er jo i princippet de samme sider).

Husk at lave en 301 re-direct fra de gamle sider til de nye. Både for at bibeholde evt. link-juice og også for ikke at gå glip af evt. trafik, der skulle komme på de gamle sider.

Er du interesseret i at få et skud Google Analytics-viden, så kan du jo hente den gratis version af Analyticsbogen på
http://www.analyticsbogen.dk/gratis-lightversion.php
Avatar billede jv10 Nybegynder
23. marts 2010 - 02:42 #3
ok, tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 18:53 #4
Jamen, selv tak, hvis det altså var mig du henvendte dig til