Avatar billede frbl Nybegynder
18. marts 2010 - 08:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logi husker

Jeg er skiftet over til W7 og kører IE på den gamle maskine brugte jeg ROBO-FORM til at huske alle mine logins, jeg kan stadig godt downloade ROBO-FORM og når jeg har gjort det er den også med på IE første gang, næste gang jeg starter IE op er den væk fra værktøjslinjen igen. Nogen der har et godt råd/alternativ "login husker"
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 10:47 #1
IE >> Funktioner >> internetindstillinger >> Fanen programmer:

Nummer 2 knap (manage add-ons):
Tjek om programmer har de fornødne rettigheder til at køre.

Evt. tjek om du kører med den nyeste robo-form:
http://www.roboform.com/
Avatar billede frbl Nybegynder
22. marts 2010 - 07:12 #2
Min W7 kører 64 bit, kan det måske være at man ikke kan få en roboform i 64 bit endnu/at den ikke kan køre på en 64 bit maskine?
Avatar billede nfssister Forsker
22. marts 2010 - 08:19 #3
Hvis du installere den i 32 bit, så vil windows selv finde ud af at køre den som det (derfor man har program files (x86) mappen i 64 bit).

Men lyder lidt underligt at det ikke virker - bruger ikke selv programmet så skal ikke rigtig kunne sige det.
Avatar billede frbl Nybegynder
22. marts 2010 - 10:39 #4
Tak for hjælpen, har fundet det IE symbol som står for 32bit udgaven.
Avatar billede nfssister Forsker
22. marts 2010 - 13:33 #5
hehe den var meget god den der... så snupper du pointene selv :P
Avatar billede frbl Nybegynder
22. marts 2010 - 14:57 #6
Det må du meget undskylde, det var ikke min mening/troede ikke det var muligt overhovedet.
Avatar billede nfssister Forsker
22. marts 2010 - 19:09 #7
Hehe det er helt i orden. Kunne bare ikke lade vær med at kommentere det :)