Avatar billede HP-cp Nybegynder
17. marts 2010 - 17:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Pop Up fra Microsoft

Har lige tilmeldt mig. Blev nysgerrig. hvad er det for en Pop Up fra Microsoft man møder her på Eksperten? Trykkede på luk.
Avatar billede JArndal Nybegynder
17. marts 2010 - 17:13 #1
en hadet reklame.
Avatar billede preppydude Nybegynder
17. marts 2010 - 17:16 #2
En meget hadet reklame.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2010 - 17:38 #3
hvorfor alle efterhånden bruger en browser med adblock.
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2010 - 17:52 #4
hvis "alle" brugte adblock ville der sikkert bare komme en ny måde at præsentere irriterende reklamer på - eller også ville mange medier sikkert dø eller skifte til brugerbetaling.

men lige præcis dén MS-reklame er virkelig belastende...
Avatar billede claes57 Ekspert
17. marts 2010 - 18:07 #5
>keysersoze
ok - jeg fortsætter med adblock, og du ser reklamer - den handel vil jeg godt indgå.
Vil du se en døende side, så tag www.itsvar.dk
Deres IT-doktor har været nede for opdatering siden før jul.
Avatar billede keysersoze Guru
17. marts 2010 - 18:18 #6
jeg har ikke sagt hvad jeg personligt gør og ikke gør og på hvilke sider - men jeg mener ikke man både kan brokke sig over mangler på E samtidig med at man ikke vil spæde til (ikke at jeg kender til dit syn på manglende coadmin/udvikling etc på E, bare for eksemplets skyld).
Avatar billede HP-cp Nybegynder
18. marts 2010 - 07:23 #7
Jeg siger tak for jeres svar, er der nogen som vil have points?

Hvad sker der i øvrigt hvis man kigger på Microsofts side?

Nu fik jeg ikke en Pop-Up i dag.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2010 - 11:18 #8
Microsoft selv har ikke popup - pånær den anmasende silverlight, de vil have ud til så mange som muligt.
Deres reklame blev vist herinde - det er noget, som reklame-aftalen styrer.
Avatar billede HP-cp Nybegynder
18. marts 2010 - 14:25 #9
Tak claes57 - Så ved jeg det ... Silverlight er jeg nu heller ikke interesseret i.

Vil du have points? Så kom med et svar, for nu blev jeg da klogere.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. marts 2010 - 15:05 #10
for min skyld kan du bare lukke...
Avatar billede HP-cp Nybegynder
18. marts 2010 - 18:30 #11
OK