Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
15. marts 2010 - 23:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Folder access i win 7

Hej

Jeg har brugt folderaccess 2.1 free version i en del år i xp, nu har jeg fået Windows 7 ultimate, og programmet kan godt installeres og køres.
Men når man låser en mappe, så skriver programmet godt nok at mappen er låst, men selve mappen har bare fået lidt tal og bogstaver efter filnavnet, men kan sagtens åbnes.
Nogen der ved hvad det skyldes og kan det løses?
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. marts 2010 - 00:14 #1
Der er lavet en del om i kernen siden xp, så programmet får nok ikke lov til at udføre sine tryllekunstner.

Har du undersøgt om der findes en nyere udgave?
Avatar billede Lindsted69 Nybegynder
16. marts 2010 - 04:39 #2
Har før ledt efter en nyere version men uden held.
Men jeg har fundet en ny der gør det lige så godt, den hedder My Lockbox, ser ud til at virke fint.