Avatar billede wylle Nybegynder
11. marts 2010 - 20:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Emne til en projektopgave

hej jeg sidde og skal finde på et emne til en projektopgave men ved ikke hvad det skal være efter som hovedemnet er meget bredt

og hovedemnet er "verden omkring os"

PS jeg går i 7 klasse
Avatar billede claes57 Ekspert
11. marts 2010 - 20:29 #1
hvad med 'jordskælv'
hvordan? hvor (zoner)? hvorfor?
Avatar billede wylle Nybegynder
11. marts 2010 - 20:31 #2
tjo det kunne vær spændende, har du andre forslag
Avatar billede preppydude Nybegynder
11. marts 2010 - 20:42 #3
Vælg et emne som bliver diskuteret meget for tiden. Fx jordskælv eller naturkatastrofer i det hele taget, global opvarmning, osv. Det er super nemt at finde artikler og information om. :)
Avatar billede Nick7100 Nybegynder
11. marts 2010 - 20:50 #4
du kunne fx. skrive om udviklingen af teknologien, og hvad og hvordan den har været til vores gavn fra 19xx til 2010. det er rig mulig for at skrive om fx mobiltelefoner, e-mail osv...
Avatar billede wylle Nybegynder
11. marts 2010 - 20:51 #5
ved ikke hvad i syntes om de emner jeg havde tænkt på:

Alcatraz
PET

preppydude:

Vælg et emne som bliver diskuteret meget for tiden. Fx jordskælv eller naturkatastrofer i det hele taget, global opvarmning, osv. Det er super nemt at finde artikler og information om. :)

ja det er self rigtig men ved der er mange der ville skrive om det emne fordi det er så oplagt emne at skrive om... så jo gerne skrive om noget andet ind alle andre
Avatar billede preppydude Nybegynder
11. marts 2010 - 20:55 #6
Kan godt se at der nok er mange som vil skrive om det, men der findes jo også utroligt meget information om de emner, hvilket gør det lidt nemmere.

Men ja, PET og Alcatraz kan du også skrive om. :) Eller som Nick siger, så kan du skrive om hvordan teknologien har gavnet os, hvad der evt. vil ske hvis nogen angreb et lands IT-infrastruktur o.l. Fremtidens krige bliver kæmpet over nettet. :b
Avatar billede wylle Nybegynder
11. marts 2010 - 21:02 #7
alle emner har været gode jeg lade tråde være intil imorgen
Avatar billede wylle Nybegynder
12. marts 2010 - 22:29 #8
hej har fundet et emne så tråden lukker
Avatar billede preppydude Nybegynder
12. marts 2010 - 22:32 #9
Husk at du skal give point til dem som har hjulpet dig fremover. Kan se på dine andre spørgsmål at du nok ikke helt har forstået det koncept. :)
Avatar billede wylle Nybegynder
13. marts 2010 - 01:03 #10
Jamen har ikke brugt nogen af de emner der kom frem
Avatar billede wylle Nybegynder
13. marts 2010 - 01:04 #11
jeg valgte danske soldater i afghanistan.. vis det er nået du gerne vil høre
Avatar billede preppydude Nybegynder
13. marts 2010 - 01:15 #12
Jeg mente bare for fremtiden :b Ikke det her spørgsmål specifikt
Avatar billede wylle Nybegynder
13. marts 2010 - 18:41 #13
luk !!! jeg plejer at være god til at give point vis det ritige svar komme