Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
10. marts 2010 - 19:27 Der er 18 kommentarer

WoW installations problemer

WoW installerings problemer...
Hej jeg har et problem med min WoW(World of Warcraft) installation... Efter at havde formateret min computer med Windows Home Edition, har jeg simpelthen fået den samme besked igen og igen efter at havde kørt min WoW setup og inden installationen starter får jeg denne besked;
"The folder "C:\Documents and Settings\Kris\Dokumenter\World of Warcraft\Logs" could not be deleted. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::FindObjectsRecursive/no folder)"
Jeg forsøgte at gå ind i mappen "C:\Documents and Settings\Kris" men jeg får denne besked idet jeg prøver at åbne mappen:

"C:\Documents and Settings\Kris er ikke tilgængelig.
Adgang nægtet."

Håber jeg for svar hurtigst muligt ( Tak :D )
idet at det betyder en stor del for mig...
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
10. marts 2010 - 19:50 #1
nu siger du windows home edition - hvilken verson xp vista win 7?
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
10. marts 2010 - 20:01 #2
xp
10. marts 2010 - 20:14 #3
Den lyder da helt 'godnat' ???

Generelt: ...havde formateret min computer... - har du 100% styr på Driverpakker + WindowsServicePack1+2+3 + MANGE opdateringer fra WondowsUpdate ???
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
10. marts 2010 - 20:41 #4
Ja jeg har der er ingen problemer med mine drivere eller noget det er fordi jeg ikke kan nå ind til min "C:\Documents and Settings\Kris" :O
10. marts 2010 - 20:57 #5
Hmmm... Opret en NY Windows Bruger (Tanke: Et navn UDEN mellemrum i?) ...
og prøv instalationen derfra ???
Avatar billede Killervalon Nybegynder
10. marts 2010 - 21:12 #6
Mathiasdue, det er lidt åbenlyst når han skriver Documents and Settings, vista og 7 bruger users
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. marts 2010 - 21:29 #7
Kun en tråd pr. spørgsmål, tak. http://www.eksperten.dk/spm/904143
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. marts 2010 - 21:31 #8
Har du prøvet om du kan nå ind til den i fejlsikker tilstand?
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
10. marts 2010 - 21:55 #9
Hvordan når jeg derind? til fejlsikker tilstand?
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. marts 2010 - 22:22 #10
Du trykker f8 under opstart af computeren.
Avatar billede Jensen DK Novice
11. marts 2010 - 07:50 #11
Det er vel ikke sådan at du bare skal overtage ejerskabet af den pågældende mappe.
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
11. marts 2010 - 16:18 #12
Hvordan overtager jeg ejerskabet?
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
11. marts 2010 - 16:19 #13
Prøvede med ny bruger og den sagde det samme...
11. marts 2010 - 16:33 #14
Hmmm... Find mappen
C:\Documents and Settings\Kris\Dokumenter\World of Warcraft\
og SLET DEN...

Kan nok også findes under [Dokumenter] iconet på "skrivebordet" ...
Avatar billede Hjaelpmigtak Nybegynder
12. marts 2010 - 20:07 #15
Kan ikke slette den der er jo problemet...
12. marts 2010 - 21:03 #16
Så 'æd' den i såkaldt "Fejlsikker Tilstand" ...
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
12. marts 2010 - 22:09 #17
Du skal køre  det som adminstratorer :D
01. september 2010 - 13:20 #18
(Hvad endte denne tråd med ?)