Avatar billede jammerlab Nybegynder
10. marts 2010 - 09:06 Der er 1 løsning

Ubuntu apache php memory leak

Hej derude... jeg har en server som kører ubuntu/apache/php ..

Når serveren startes bruger den omkring 200mb RAM... efter en dag med folk på kommer den op og ligger på 400mb RAM... der forventer jeg så at den vil gå ned igen som folk dropper af igen, men det sker ikke.. den beholder RAM forbruget og bygger på dagen efter hvor vi starter ud fra morgen stunden på 600mb RAM... indtil nu har jeg måttet rede serveren ved at genstarte apache'en... Nogen der har haft lignende problem og har en idé til hvad det kan være/løsning?

Jeg har overvejet at ændre MaxRequestsPerChild men det løser ikke problemet, og ligger presset over på CPU'en istedet...
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. august 2010 - 23:10 #1
lukker