Avatar billede godteterkel Nybegynder
09. marts 2010 - 19:27 Der er 6 kommentarer

Sende multiple mails, men uden at modtagerne kan se hinandens mailadresser.

Jeg skal udsende et nyhedsbrev for første gang, og havde tænkt mig at gøre det fra outlook..

Hvordan undgår jeg at når jeg sender til 500 mail adresser, at alle adresserne kommer til at stå når de modtager mailsne?

Altså hvis jeg sender til 400mails, bla. gert@gert.dk Så er det kun gert@gert.dk der står i "To" feltet.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2010 - 19:28 #1
Det er meget simpelt, brug feltet BBC (Blind Carbon Copy)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
09. marts 2010 - 20:08 #2
som kimsey0 siger så brug bcc feltet - hvilken version af outlook drejer det sig om? :)
Avatar billede hyben Novice
09. marts 2010 - 21:46 #3
Hej .... ja som ovenstående, men pas på med for meget indsat grafik etc .... du risikere at din nyhedsmail ender i modtagers spambakke ...
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2010 - 22:31 #4
Lige en side bemærkning, gert@gert.dk kommer heller ikke til at stå i "To" feltet.
Der kommer til at stå: undisclosed-recipients:
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2010 - 22:39 #5
Undisclosed-recipients fortolkes af de fleste mailklienter som fra-feltet. Det gør det i hvert fald i min.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. marts 2010 - 22:46 #6
Undskyld kimsey0, din sidste kommentar forstod jeg ikke.
Kan du forklare den lidt nærmere?  :-)