Avatar billede langthjem Nybegynder
09. marts 2010 - 18:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad må et website koste?

Jeg har været væk fra markedet et års tid, og er nu begyndt at sælge lidt CMS websites igen. Desværre er jeg bange for at min tid væk har været præget af prisændringer.

Hvad må et basis CMS styret website koste i dag?
Avatar billede mikaelch Novice
09. marts 2010 - 21:00 #1
meget forskellig

nok det samme som før plus inflation

Hvad kigger som vigtigste
Hurtige levering , arbejdere dag og nat
Kan ringe
Yderste Support , er der hurtig besvarelse 12 timer max eller kan der går op til flere dage besvarelse , vis du skal stå for suport af en hjemmesiden

Hvad kan du
Hvor dygtige er du
Perfektionist levere kun den perfekte vare

normalt for en kvalitet side et par et undersider fra 3000 kr.  kodet korrekt hjemmeside  ,kontaktformular og alle standard tingene ,evt. godt design ekstra kr. oveni

til store portaler  for 500.000 kr f.eks.
Avatar billede langthjem Nybegynder
10. marts 2010 - 08:51 #2
Godt svar. 3000,- er dog stadig et godt stykke under hvad jeg kunne tage for et website for et år siden, så noget er der da sket på markedet.
Avatar billede mikaelch Novice
10. marts 2010 - 18:57 #3
Flere tager også endnu 10.000 kr. - 15.000 kr. for en standard hjemmesiden med pris og kvalitet følges , med lig lidt oveni hvad du tog før , ville jeg mene

Dog lidt mindre end før vis du f.eks. ikke arbejder så hurtigt som før og lige skal ind i rutine igen og har lige glemt nogle enkel ting  hvordan  det nu skal gøres  .

En programmør der kan sit værktøj er stadigvæk i høj kurs
Avatar billede langthjem Nybegynder
10. marts 2010 - 21:03 #4
Ok. Mit problem er nok at der er nogle firmaer rundt omkring som dumper priserne temmelig meget. Det gør det svært at tage 12-15000 når konkurrenten tager 5000. Kunden ved jo ofte ikke hvad det er de har brug for, eller hvad de rent faktisk køber. De er ofte ligeglade med hvilket CMS der ligger bag.
Avatar billede mikaelch Novice
10. marts 2010 - 21:45 #5
Din hjemmeside udstråler ikke dyrere designer hjemmesider

Der står billige hjemmeside øverste

Hvad du ikke skal stå er billige

Du skal stå kvalitet design

Kvalitet kodet korrekt

Kom nummer 1 på google

Lav spændende hjemmesider

Flash sider kombineret med tekst

Forummer

Større sider

Komplekse sider såsom min der kræver en webmaster 700 - 800 kr. per time ingen nogle med en par timer siddet og leget kan lave unikke bookingformular eller , bl.a. strippere søges min underside , har før brugt billige webmaster lige nu bliver siden udviklet af webmaster for 72.000 kr. gider ikke de billige kan  ikke levere , derved prøv stå for kvalitet sider derved kan du få ordre som min side f.eks. Hvor en par timer baggrund kan side og lave hjemmesider , dem kan du ikke konkurrer  med prismæssigt skal det heller ikke for du er for god til disse små sider

Derfor lav en ny hjemmeside , der står for kvalitet og  ikke billige hjemmesider

Vis jeg havde været inden på din hjemmeside havde jeg ikke skrevet til dig , den ustråler ikke du kan lave svære sider hvor der  er høj  time løn
Avatar billede mikaelch Novice
11. marts 2010 - 16:32 #6
nå min hjemmesiden fungere ikke lige nu med der var var log in unikke booking formular til stripper super mange funktioner dog meget også før det var helt  færdig håber snart med han arbejder sikkert hårdt på det , dog måske kan forkomme problemer sygdom eller andet ?
Avatar billede mikaelch Novice
13. marts 2010 - 11:22 #7
er du skrap med drupal cms system phh har jeg måske en opgave til dig ,min side fungere ikke optimale , kig på den
Avatar billede langthjem Nybegynder
16. marts 2010 - 08:48 #8
Kan høre at der er delte meninger om dette emne, bliver jo nok nødt til bare at finde en bedre måde at forhandle tilbud.

mikaelch > Jeg er desværre (for dig) ASP mand, og arbejder stort set udelukkende med custom projekter og mit eget CMS. Men hvis du har brug for det kender jeg en rigtig skrap PHP programmør.
Avatar billede langthjem Nybegynder
19. august 2010 - 10:11 #9
Er der nogen som ønsker point?
Avatar billede langthjem Nybegynder
12. november 2013 - 13:33 #10
Lukker