Avatar billede Albertki Nybegynder
08. marts 2010 - 16:06 Der er 5 kommentarer

iPhone død, men skal bruge dataen på den.

Hej,
Jeg har en iPhone af allerførste generation, importeret fra USA og jailbreaked. Min iPhone har været langsom og upålidelige det sidste halve år, og er nu endt med at gå helt ned. Den kan kun startes gennem iTunes, hvor den vil formatere min iPhone helt, så alt min data bliver slettet.
Jeg har dog nogle meget vigtige noter på min iPhone, som jeg skal have ud inden jeg formatere den. Jeg vil også gerne have mine kontakt-personer ud, men mest af alt mine noter. Jeg håber det kan lade sig gøre.

Mvh. Albertki
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2010 - 16:33 #1
Hej Albertki og velkommen til Eksperten.
Det vil sige du ikke kan se telefonen i Denne computer stifinder?
Har ikke forstand på disse telefoner, men kan dit problem ikke være, at hukommelsen er fyldt til bristepunktet, og det er derfor den er blevet langsom/ustabil?
Avatar billede Albertki Nybegynder
08. marts 2010 - 20:15 #2
Hej 220661, og tak.
Jeg kan ikke se telefonen i Denne Computer stifinder. Jeg kan kun se den i apples software: iTunes. Men min eneste option her er som sagt at formatere min iPhone. Jeg bruger Windows Vista.

Mvh. Albertki
Avatar billede 220661 Ekspert
08. marts 2010 - 20:25 #3
Sådan en telefon bruger den et kort til at lagre på? Har man  mulighed for at sætte kort direkte i en kortlæser? Itunes tænder jo fordi den ser telefonen som hardware. Ved ikke om det er et vildskud??
Avatar billede Albertki Nybegynder
08. marts 2010 - 21:21 #4
Nej harddisken sidder, så vidt jeg ved, i selve iPhonen.
Avatar billede katru Nybegynder
08. marts 2010 - 22:40 #5