Avatar billede Birk2010 Nybegynder
04. marts 2010 - 11:20 Der er 2 kommentarer

Popcorn Hour A-200

Hejsa.

jeg er helt ny på eksperten, så tilgiv mig hvis jeg poster denne i forkert tråd.

jeg har søgt lidt herinde i håb om at finde løsningen med syntes ikke det har været oppe før.

jeg har købt en PopCorn Hour A-200 box som skal bruges til gave til min bror, inden da skal jeg lige have den sat op så den egentlig bare kan sættes direkte til hans TV uden han skal bruge for meget tid på den selv.

det har lykkes mig at hente YAMJ (yet another movie jukebox) som jeg har installeret på min PC og lavet denne her index.html som den nu laver.

mit spørgsmål er:
kan man få popcorn hour boxen til selv at lave denne index.html
og kan man sætte den op til at den som default skal åbne index.html når den skal browse efter film?

jeg mangler virkelig en total guide til hvordan boxen sættes op med YAMJ og Skins til selve hovedmenuen, mange siger der er tonsvis af små programer til boxen jeg syntes bare ikke lige at kunne hitte hvor de er.

jeg har været på mediatanks forum, men det virker som et stort rod på deres site, men tænkte om ikke andet er der måske nogen herinde som ved eller kan pege mig over til et godt tutorial til dette?

mvh
Jesper
Avatar billede justrace Novice
04. marts 2010 - 13:00 #1
Jeg kender ikke nok til kassen til atguide dig, men ovre på recordere.dk ved jeg 100% de kan hjælpe dig.
Avatar billede morild Nybegynder
21. april 2011 - 17:34 #2
YAMJ index filen skal blot ligges i roden på den HDD/NAS hvor du har dine filer liggende. Så vil PopcornHour automatisk loade og vise denne ved opstart.

Jeg søger selv efter en lidt mere fyldestgørende guide, så hvis der er nogen der er eksperter på dette område vil det være rart med en "walkthrough".

Se evt. denne : http://www.youtube.com/watch?v=n5PKswYF0Oo