Avatar billede godteterkel Nybegynder
02. marts 2010 - 20:53 Der er 4 kommentarer

Fra Win7 RC til --> ?

Jeg er løbet ind i kæmpe problem... Jeg har kørt med Win 7 RC siden i sommers, med den tanke om, at jeg bare kunne købe en lovlig licens når RCén udløb... Det virker så til IKKE at være tilfældet.

Hvad skal man gøre? kan man virkelig ikke komme uden om at formatere sin computer?
Avatar billede godteterkel Nybegynder
02. marts 2010 - 20:56 #1
Det skal lige siges, at jeg har købt en Win7 Home ed. licens.. som jeg gerne skulle have brugt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. marts 2010 - 22:08 #2
Avatar billede godteterkel Nybegynder
02. marts 2010 - 22:16 #3
Har jeg prøvet, men det duer desværre ikke, da jeg skal have installeret Win7 Home edetion..
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2010 - 08:24 #4
det kan du ikke

nok er den bagud kompatibel men man kan ikke downgrade tror jeg det hedder

prøv det her men tror ikke du kan

http://www.howtogeek.com/howto/3075/how-to-upgrade-the-windows-7-rc-to-rtm/

m.v.h