Avatar billede speedpii Nybegynder
28. februar 2010 - 13:00 Der er 5 kommentarer

enheden kan ikke starte (kode10)

hej

jeg har en acer aspire 8530g med et ati mobility radeon hd 4650 grafikkort, men det vil tilsyneladende ikke starte op.. efter jeg har opdateret til windows 7 fra wista fungere det ikke længere. nogen der har en løsning, eller en driver evt. som virker..

har hentet driveren inde fra acers hjemmeside, men den virker heller ikke..
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2010 - 13:09 #1
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. februar 2010 - 15:04 #2
220661: når jeg installere den går min skærm i sort, og nu kan jeg ikke se noget hver gang jeg kommer ind i windows?? sidder på en anden computer for at kunne skrive.. hvad gør jeg lige nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2010 - 15:40 #3
Hmmm. Du må starte op i fejlsikret tilstand, og gå ind i enhedshåndtering og annullere den opdatering du lige har lavet. Tryk F8 under opstart og vælg fejlsikret tilstand. Du kan jo også vælge at systemgendanne til før du lavede opdateringen.
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. februar 2010 - 15:58 #4
det har jeg gjort nu.. men forstår bare ikke hvorfor skærmen går i sort når jeg installere grafikkortet.. den kører på mit ati 3200, men der er jo ikke meget ved at have 1 gb grafikkort hvis det ikke fungere.. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2010 - 16:56 #5
Har du installeret alle drivere til dit bundkort? Prøv at se om du har gule anmærkninger i enhedshåndtering.