Avatar billede brieost Nybegynder
27. februar 2010 - 18:14 Der er 4 kommentarer

Computer slukker

Hej.

En af mine venner har en Fujitsu Siemens Amilo M7440G ( http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Fujitsu_Siemens_AMILO_M7440__6268911 )

Hver gang vi prøver at installere et-eller-andet som f.eks. office eller avg så slukker computeren bare uden nogen fejlmelding eller noget som helst. Computeren er ca. de 49 grader varm når det sker.

Nogen der ved hvad det kan være?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. februar 2010 - 19:29 #1
Hej Brieost, og velkommen til Eksperten. Først vil jeg godt vide hvilket styresystem vi taler om. Xp Vista eller Win7?
Du skriver du ikke får fejlmeddelelser. Har du forsøgt at gå ind i syslog for at se om den har nedskrevet problem her?
(i xp) Højreklik på denne computer og vælg administrer. Herefter kan man gå i logbogen og kigge der.
Er din computer med recovery dvd, eller har du en orginal windows DVD?
Avatar billede brieost Nybegynder
27. februar 2010 - 20:52 #2
Det er windows 7. Har en original windows 7 DVD ingen recovery
Avatar billede thov Forsker
27. februar 2010 - 22:35 #3
Den er vist ikke 'født' med W7, men med XP, så det kan være et driverproblem.
Hent et program her http://www.latestdriversupdate.com/driver/69484.html og find ud af det.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2010 - 12:06 #4
Ja prøv at se i enhedshåndtering om du har fejl der. (gule anmærkninger)
Er det en forholdsvis nyinstallation?