Avatar billede mrbarnes Nybegynder
26. februar 2010 - 08:13 Der er 1 kommentar

Udvikling af webløsning i C# med MS SQL

Hej Udvikler

Jeg skal bruge en udvikler til at lave en webløsning for en af mine slutkunder som skal udvikles i C# og gemme data i en MS SQL database. Det skal benyttes WCF teknologi fra MS. Opgaven er estimeret til ca. 150 timer, ca. en måneds arbejde. Jeg har behov for en person som kan træde til inden for 1 måneds tid og har mulighed for at arbejde på denne opgave koncentret og side i Herlev og udvikle det i tæt dialog med kunden og jeg.

Opgaven vil kunne løses på enten fastpris eller timepris alt efter hvad vi aftaler. Men det som er vigtigst er at man har tiden til at løse opgaven og overholde de deadlines som der er. Opgaven vil blive løst agilt for at kommei mål hurtigst muligt.

Det vigtigst er at opgaven bliver løst kvalitetsbevist.

Firmaer er også velkommen til at byde ind med en ressource.

Jeg har behov for et formøde med udvikleren/firmaer før jeg udvælger den som skal lave opgaven. Nærmere beskrivelse af opgave gives ved formødet som vi afholder.

I er velkommen til at kontakte mig via Eksperten eller ved at sende en mail til info(a)solutionteam.dk.

Ser frem til at hører fra en god ekspert udvikler...

Mvh.
Meik Børner
Solution Team
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
28. februar 2010 - 21:23 #1
Hej
Jeg har 21 års programmerings erfaring, heraf 6,5 som freelancer.
Jeg startede oprindeligt med Delphi, men er slået over på .Net med måde VB og C#.
Jeg kender SQL nærmest som min egen bukselomme og har også datanom kurserne database I og database II.
Jeg har siddet i Kbh. i 21 måneder på et projekt til en stor offentlig kunde og er efter 3 måneders pause igen tilbage, indtil videre for 2 måneder og skal lige nu slutte per 12/3, hvorfor jeg også vil bede dig give en hurtig interesse tilkendegivelse tilbage.
Designet kan anfægtes, men www.peprogrammering.dk er programmeret i VB.net mod MySQL og med lidt Ajax.
www.canis-pulcher.dk er lavet i C# mod MySQL.
mvh
Poul-Erik
pej(a)peprogrammering.dk