Avatar billede Januar68 Nybegynder
24. februar 2010 - 13:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail giver fejlrapport, øv!

Window Mail giver hele tiden en fejlrapport om ar der er ting i udbakken, som ikke kan sendes.

Har slettet den mail.

Men der kommer stadig fejlmelding. ØV

Kan man ikke blive fri for det?

Hvordan?

Desværre har jeg kun 5 points tilbage.

Håber på hjælp alligevel ...
Avatar billede Januar68 Nybegynder
24. februar 2010 - 14:02 #1
Det er i Vista, naturligvis ...
Avatar billede Januar68 Nybegynder
24. februar 2010 - 14:17 #2
Nærmere forklaring ...

Det er en mail min kone skulle sende til mig.

Hun bruger en gammel get2net (nu - telenor e-mail adresse)

Men vi har TDC som internetudbyder.

Jeg har TDC e-mail, med det er jo ikke de samme indstillinger,

som min kone har og jeg har.

Der plejer ellers ikke at være noget vrøvl, men fordi de nu er sendt til mig er der åbenbart sket en blokering.

Vi er på samme ruter i samme hus.
Avatar billede Januar68 Nybegynder
24. februar 2010 - 14:21 #3
Serverfejl 550 står der.
Avatar billede Januar68 Nybegynder
24. februar 2010 - 14:31 #4
tjekker lige igen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. februar 2010 - 14:36 #5
vistas mail er tæskefuld af fejl - den du ser, er at index-filen er defekt.
Du kan prøve at finde index-filen til udbakken, og slette den - så vil win-mail lave en ny ved næste start.
Vær bare glad for, at det ikke var indbakken, der røg sig en tur.

Skift til Thunderbird - så får du kalender, dansk stavekontrol og et i øvrigt brugbart program til det (win-mail er helt udgået i win7, så du skal skifte alligevel).
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/