Avatar billede Jumpydk Nybegynder
23. februar 2010 - 22:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af Cisco Mediahub til Webserver

Leder en terapeutuddannelse hvor vi optager træningen på video til senere studiebrug, eller hvis eleverne mister træningsdage. Har hidtil brændt det ned på DVD og brugt postvæsnet, men det er både dyrt og besværligt. Har derfor købt en Cisco Mediahub med lovning på at kunne streame 3 videoer på samme tid over nettet via Ciscos server. Det duer bare ikke. Det tager evigheder at streame videoerne og endnu længere tid at downloade til en ekstern medieplayer ( kan streames fra hub`en via indbygget Flaschplayer)Forsøgte så at convertere videoformattet til Flash format, i forventning om, at Hub`en umiddelbart ville genkende formatet og afspille det på den indbyggede flash player. Men nej. Ser ud til at eneste løsning er at opsætte hub`en til en ftp server eller en webserver, lægge en hjemmeside på den, og lægge flashfilmene ind på den, og så forhåbentlig få en hurtigere streamin. Men hvordan gør man egentlig det?
Hvordan opstiller man en webserver?? og giver det en hurtigere hastighed at streame i flash fra en hjemmeside? ( det går jo meget godt for YouTube)?
På forhånd tak

MvH

Jumpydk
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
25. februar 2010 - 21:01 #1
Spændende spørgsmål Jumpy, gud ved om nogen orker at svare
MvH
Jumpy Himself
Avatar billede Jumpydk Nybegynder
02. marts 2010 - 23:25 #2
Der var der ikke, men nu har jeg løst problemet, og giver altså mig selv 60 points for det gode svar.  Godt gået Jumpy

Jumpydk