Avatar billede nidyahou Praktikant
22. februar 2010 - 15:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny pc

Hey. Jeg overvejer at investere i denne maskine http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar/ASM92MFKE5F1N/acer-aspire-stationar-pc-m5810?Selected=Specifications#tProductTabcontent

med en intel core i5 750 processor. Hvordan ser mine muligheder for overclocking ud med den?

Jeg er klar over at flere har OC'et stabilt til ca 4 Ghz, men da ejg ikke er nogen OC-eskpert kunne jeg godt tænke mig at høre hvor risikabelt jeg vil kunne overclocke, og til hvilken hastighed det kan anbefales?
Avatar billede djobo Nybegynder
22. februar 2010 - 15:23 #1
Min kammerat har lige overclocket sin i5 750'er til 3.6 Ghz uden problemer, ligger stabilt på omkring de 48 grader men der er også ret godt airflow i hans kabinet, men køleren på selve CPUen er standard. Så vil sige den er nice nok at overclocke på :) Ihvertfald til hvad jeg lige har set.
Avatar billede nidyahou Praktikant
05. marts 2010 - 20:43 #2
drop et svar =) hvor høj tror du temperaturen skal være før det bliver risikabelt?

Hvad for et kabinet har han?
Avatar billede nidyahou Praktikant
12. oktober 2010 - 14:49 #3
bare drop et svar :)
Avatar billede nidyahou Praktikant
01. maj 2012 - 16:58 #4
lukker