Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. februar 2010 - 14:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lock funktion virker ikke i excel 2007

jeg har 2 fområder med tal og tekst - jeg vil så gerne kunne redigere i celle og kollonne  brede m.m. for det nederste område

men jeg vil gerne have at den bibeholder størrelsen i øverste

men selv om jeg har markeret det øverste område og har været inde og vælge lock så bliver den ved med også at ændre i det øverste område når jeg i det nederste f.eks. ændre kolonne breden

hvordan får jeg det øverste område låst så det forbliver uændret når jeg ændre på det nederste område - har også prøvet at indsætte et side skift imellem de 2 områder men det hjalp ikke noget
Avatar billede hostgirl Nybegynder
22. februar 2010 - 16:59 #1
Det kunne godt lyde som om du istedet at liste de 2 områder over/under hinanden, at du istedet skulle indsætte dem ved siden af hinanden. Så kan du have forskellige bredder for alle kolonner.

Eller også misforstår jeg noget..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
23. februar 2010 - 09:09 #2
du siger noget men igen man burde vel kunne locke et at de 2 områder

og så ændre det andet uden at begge ændres
Avatar billede cyberspace Nybegynder
26. februar 2010 - 13:03 #3
nå her er hvist ikke mere hjælp at hente så det er vel tid til at lukke - Hvis du syntes at du fortjæner at få del i point så læg lige et svar