Avatar billede crosta Nybegynder
21. februar 2010 - 19:37 Der er 7 kommentarer

Hjælp til en konkurrence

Hej Eksperten-brugere!

Jeg arbejder på Ekstra Bladet, hvor vi for tiden kører en intern medarbejderkonkurrence. Det gælder om at skaffe flest unikke hits til www.ekstrabladet.dk - og præmien er en iPhone!

Here's the deal:

1. Den person der skaffer flest hits på sitet i de næste to uger, vinder!

2. De måler det ved, at efter hvert link skal der tilføjes mine initialer. Det ser sådan her ud:

?navn=ssk

Sammen med et link, ser det sådan her ud:

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1302700.ece?navn=ssk
(En orangutang adopterer en hund. Har man set mage!)

Jeg oprettede min bruger i 2001 og har ikke været her i lang tid. Derfor ligger jeg inde med en del Eksperten-point, som jeg synes dygtige og mere aktive brugere fortjener. Så værsgo:

1. Jeg vil gerne give fem point til alle, der klikker på ovenstående link.

2. Hvis du poster et eb-link på din Facebook/Twitter-profil med min kode bag på, giver jeg 50 point.

3. Hvis du har en unik idé til at skaffe mange unikke hits, belønner jeg det med x antal point, afhængig af antallet af hits. Jeg vil gerne understrege, at alle hits selvfølgelig skal være danske og unikke - ellers tæller de ikke.

Jeg kan ikke forestille mig, at denne opgave strider imod Ekspertens retningslinjer, men såfremt den gør, beklager jeg naturligvis. I er velkomne til at kontakte mig på mail: ssk@eb.dk, hvis I har ideer.
Avatar billede crosta Nybegynder
21. februar 2010 - 19:39 #1
Okay, jeg har vist sat spørgsmålet til 0 point. Er det stadig muligt for mig at give point til brugere, der har hjulpet mig i denne tråd?
Avatar billede crosta Nybegynder
21. februar 2010 - 19:39 #2
Testsvar
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2010 - 20:12 #3
Inden du lover alt for meget mht. point, så husk lige på, at du max må uddele 200 point for spørgsmålet lige meget hvad!

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser punkt 2.1.15.
Avatar billede crosta Nybegynder
21. februar 2010 - 20:18 #4
Ah, det kan jeg selvfølgelig godt se.

Er det tilladt at uddele de fem point for hvert klik i dette spørgsmål, og så oprette seperate spørgsmål, hvis nogen udfører en af de andre opgaveR?
Avatar billede snowball Novice
21. februar 2010 - 21:01 #5
Nej, for så gør du jo reelt hvad der står i reglerne du ikke må - "ved at dele det over flere spørgsmål."
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. februar 2010 - 23:09 #6
Jeg klikker helt gratis fordi det er en sød abe :)
Avatar billede crosta Nybegynder
22. februar 2010 - 10:53 #7
snowball > Det har ganske ret i. Udfordringen bliver derfor at finde en effektiv løsning til at skaffe hits til sitet. Så har vi kun ét spørgsmål.

Bodillen > Mange tak! :)