Avatar billede klanco Praktikant
20. februar 2010 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech mus på Mac med Parallels installeret

Hejsa.

Jeg arbejder på både Windows- og Mac-platform på min nye iMac, og har derfor installeret Parallels. Det har fungeret til min tilfredshed i en måneds tid, men jeg har besluttet at udskifte den medfølgende mus, da jeg har brug for at kunne venstre- OG højreklikke på samme tid i mit grafikprogram. (Desuden "skærer" de skarpe kanter på musen mine fingre).

Jeg har investeret i Logitechs Anywhere Mouse MX til kr. 599. Forsøgte at installere softwaren igår, men blev i tvivil om, hvor vidt den skal installeres på Mac- eller Windows-delen... eller begge? Jeg lagde den i første omgang ind på Windows-delen, men så kan jeg ikke vælge tilstanden "Coherence", hvilket jeg plejer. Samtidig kunne musen ikke bevæge sig ud af Windows-sektionen, så jeg kunne ikke skifte fra Windows-platform til Mac-platform, hvilket jeg gør konstant i mit arbejde.

Efterfølgende installerede jeg så driveren på Mac-delen, men det hjalp ikke noget.

Jeg har nu afinstalleret driveren fra Windows, og kører igen problemfrit med Mac-musen som fulgte med iMac'en.

Er der nogen, der kan give mig et tip om den korrekte installation og opsætning af Logitech musen, så den kører på begge platforme?
Avatar billede klanco Praktikant
17. februar 2011 - 08:08 #1
Spørgsmålet lukkes!
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
05. december 2011 - 21:51 #2
Blot til info er der kommet en dansk side om programmet, hvis andre skulle have brug for det, eller info på dansk: http://parallels-danmark.dk/