Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 21:08 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

menulinjen/kommando linjen er post ikonet blevet udskiftet med outlook i stedet for express, Hvordan?

I menulinjen har jeg en kommandolinje med et ikon "læs post" og et ikon til at afsende hyperlinks m.m., jeg har lige opdaget at når jeg clicker på dem åbner de for Microsoft outlook i stedet for outlook express som har ligget der altid, hvordan får jeg min express tilbage, har aldrig brugt M.outlook, så det undrer mig meget hvordan og hvorfor det er sket, endvidere dukkede ikonet M.outlook også tilfældigt op på mit skrivebord uden min indflydelse....hmmmmm.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:11 #1
Har du repareret offige fornyligt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:11 #2
office
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 21:14 #3
ikke hvad jeg ved af, nej
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:21 #4
Det sker ellers normalt. men gå ind under start og start express derfra hvis den spørger om det skal være dit standard program sig ja hvis den virker normalt så slet de andre og læg express ud på skrivebordet og træk eventuelt ned i komandolinjen og slæt de andre.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:29 #5
i øvrigt hvis outlook indeholder dine mails og adresser så har nogen gjort det
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 21:33 #6
start> programmer> express, så åbner den express, men i kommandolinjen er det stadig outlook, har prøvet at trække express ind på kommandolinjen, kommer der et vindue op med filoverførelse, jeg tror ikke jeg gør det rigtigt el. forstår svaret
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 21:36 #7
outlook er helt tom
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:41 #8
kan du bruge express? hvis ja så højreklik på outlook og slet dem express højreklikker du på inde i programmer og vælger vis på skrivebord når den ligger på skrivebordet kan du også flytte den til komlinien
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 21:51 #9
hej jeg fandt en løsning jeg gik ind i internetindstillinger og gik i "programmer" og der kunne jeg se at E.mail tjenesten og nyhedsgrupper tjenesten var konfigureret til outlook, så jeg ændrede dem til express og nu kører det som det plejer, men hvad har trigget den til at ændre sig selv lige pludselig??
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:57 #10
Jeg tror du skal kontrollere din pc kør dette program  http://danish.freetrialdownloads.com/lv/group/view/kl25623/CCleaner.htm
og skan din pc med et ordentligt antivirus program
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 21:59 #11
Hvis du har opdateret til ie 8 fornyligt kan det være grunden
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 22:11 #12
jeg bruger ofte ccleaner og ie8 er ca et år siden jeg installerede det, og bruger også secunia og spyware samt pcfighter og har norton udvidet installeret, men alligevel er der noget der trigger min pc, eksempelvis ændre web-shortcut ikonerne sig på skrivebordet til standard ikonet ie sig ofte efter at have lukket ned og genstartet maskinen....
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 22:22 #13
det gør de også ofte hos mig efter ie8 før skete det aldrig jeg tror ie8 har mange børne sygdomme
Avatar billede taoist Nybegynder
17. februar 2010 - 22:32 #14
måske vi skulle tage den nye w7 eller en hel fjerde, det anbefales, måske googles....problemet er at man er vanedyr og ie er sammenkørt med mange gode og brugbare ting...anyway poko smid et svar som tak for din deltagelse...venlig hilsen taoist
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 22:38 #15
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. februar 2010 - 22:41 #16
i øvrigt kører jeg W7 det bedste nogensinde.