Avatar billede 2AA Nybegynder
17. februar 2010 - 01:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

footer i bunden af siden

Hej.

Har en hjemmeside!

og mit problemer er at, på de sider hvor der ikke er så meget indhold på siden. Vil jeg gerne have mine links og tekst til at være i bunden frem for på midten. Det skal altså rykkes ned!

Så snart der er meget indhold på siden, skal den fungere som en hver anden side. Hvor bunden følger med siden hele vejen ned.

Hvordan laver jeg dette?

Tak!:-)
Avatar billede a2p-dk Nybegynder
17. februar 2010 - 03:30 #1
prøv at sætte position:fixed;bottom:0; på din footer
Avatar billede 2AA Nybegynder
17. februar 2010 - 09:54 #2
hey a2p-dk!

Dit eksempel virker fint, når der er lidt indhold på siden. Men så snart at der er meget indhold, så bliver footeren det samme sted og teksten falder bag footeren. Hvordan får jeg her footeren til at ligge under teksten??

Hvis du forstår? :-)

Tak!
Avatar billede 2AA Nybegynder
17. februar 2010 - 13:10 #3
fandt selv ud af det ;-)