Avatar billede witzke Nybegynder
15. februar 2010 - 14:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gmail til emailkonto fra eget domæne

Er der nogen der kort kan forklare mig følgende:

Kan jeg bruge Gmail uden at have en Gmail emailadresse?

Årsag:

Jeg vil gerne slippe af med at bruge one.com's webmail og har hørt en masse godt om Gmail. Men jeg har som sagt min egen hjemmeside og en del emailkonti tilknyttet og ønsker derfor ikke en ny emailadresse.

Jeg vil sådan set bare bruge Gmail i stedet for f.eks. Outlook.

Er det muligt?
Avatar billede showsource Seniormester
15. februar 2010 - 15:19 #1
Hvis du har en gmail konto, har du mulighed for at hente mails fra andre mailservere.
Du kan også afsende mails via andre mailservere, så modtager ikke umiddelbart kan se det er en gmail konto som afsender.
Avatar billede witzke Nybegynder
15. februar 2010 - 15:23 #2
skal jeg oprette en gmailkonto, altså fx. mitnavn@gmail.com eller kan jeg godt kun have emailadressen fr mit eget domæne?
Avatar billede showsource Seniormester
15. februar 2010 - 15:27 #3
Du skal selvf. oprette en gmail konto, for at kunne bruge gmail.
Og som sagt, fra den konto kan du hente/sende mails fra andre mailkonti, uden at det ses du rent faktisk bruger gmail.
Avatar billede witzke Nybegynder
15. februar 2010 - 15:32 #4
jeg havde bare håbet på at jeg kunne anvende Gmail som et program uden at skulle oprette en ny emailadresse.
Avatar billede showsource Seniormester
15. februar 2010 - 15:48 #5
Jamen der er skam ingen som behøver at vide din gmail adresse.
Du bruger blot fortsat de adresser du har, men gmail som webmail.