Avatar billede senior54 Novice
13. februar 2010 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kabel fra Macbook til hdmi fjernsyn

Kan jeg forbinde min bærbar (Macbook White 3 mdr. gammel) til mit fjernsyn (hdmi). Findes der et kabel til dette??
Avatar billede Vandreren Novice
13. februar 2010 - 21:44 #1
Det er tilsyneladende ret svært at opdrive et 'MiniDisplayPort-to-HDMI'-kabel til MacBook.

Macbrugere foreslår i stedet denne løsning:

1) mini display port -> dvi
2) dvi -> HDMI
Avatar billede senior54 Novice
14. februar 2010 - 10:17 #2
Vandreren: det lyder rigtig. Ved du evt. hvor/hvad det koster?
Avatar billede Vandreren Novice
14. februar 2010 - 14:28 #3
Nr. 1 er denne her: http://store.apple.com/dk/product/MB570Z/A?fnode=MTY1NDA5OQ&mco=MTA4NTYxMDQ
219 kr.

Men bemærk at en del brugere har problemer med at få adapteren til at virke korrekt, især sammen med skærme, der ikke er produceret af Apple. Det vil nok være bedst at kontakte en Apple Store i Danmark, for at høre nærmere om den adapter.

Nr. 2 an du fx. få her: http://avxperten.dk/adaptere/hdmi-og-dvi-adaptere/dvi-til-hdmi-adapter.asp
69 kr.