Avatar billede JeppeT Nybegynder
11. februar 2010 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan XP købes.

Hey jeg kunne godt tænke mig at skifte fra vista til XP, men ved ikke helt hvor jeg kan købe det. har været inde på Microsofts hjemmeside men det ligner ikke de sælger det. Så hvor kan jeg få fat i en windows xp cd?
Tak -
Avatar billede milter Ekspert
11. februar 2010 - 23:45 #1
12. februar 2010 - 06:32 #2
Inden du kommer for langt: Er pågældende PC 'født' med Vista ?
Check at der findes DRIVERPAKKER til den gamle XP som passer til din PC fabrikat/type/model !!!

http://www.eksperten.dk/artikler/1104
Avatar billede JeppeT Nybegynder
12. februar 2010 - 13:27 #3
Okay tak.
Og Karise_larry ved det med driver.
Avatar billede milter Ekspert
12. februar 2010 - 14:13 #4
Velbekom :-)