Avatar billede roys Nybegynder
09. februar 2010 - 15:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dell inspiron 9400 grafikkort !!!

Hej jeg har en Dell inspiron 9400 3 år gamle. grafikkortet er stået af det er et Nvidia geforce go 7800 kort. det jeg godt ville vide er om man kan bruge andre grafikkort i den end det der sidder i har ladt mig høre at et ati mobility radeon x1400 også passer i. så hvis der er nogle som kan hjælpe mig med om hvilke andre grafikkort der også passer i.

Hilsen Roy.
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
09. februar 2010 - 15:22 #1
Tror det er dyrere at købe et nyt grafikkort til en bærbar end at købe end ny bærbar i længden.
Avatar billede roys Nybegynder
09. februar 2010 - 15:48 #2
muliget men ikke lige det svar jeg søger.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2010 - 07:58 #3
Hvis det er en bærbar så kan du ikke montere et andet grafikkort, det er hele bundkortet som skal udskiftes.
Avatar billede Jensen DK Novice
10. februar 2010 - 08:04 #4
Du har måske en mulighed med et ekstern grafikkort du kan se her om der er noget som frister.
http://www.getmore.dk/k%C3%B8b-eksterne-grafikkort-grafikkort-billig/111615_cl.html
Avatar billede roys Nybegynder
10. februar 2010 - 15:10 #5
det kan godt udskiftes har åbnet den og grafikkortet er lige til og tag ud ingen problem der
http://www.notebookcheck.net/Case-Study-Replacing-the-Video-Card-of-a-Dell-Inspiron-E1705-9400.4187.0.html
Avatar billede Jensen DK Novice
11. februar 2010 - 06:43 #6
Jamn så køber du bare et nyt grafikkort hos Dell, og propper det i, der findes så få bærbare man kan udskifte kortet i, så du er bare heldig.
Avatar billede roys Nybegynder
09. august 2011 - 17:14 #7
fik ikke noget hjælp her men fandt da selv ud af problemet gav grafikkortet 200 grader i ovnen i 10 min og så virket det og har virket lige siden. det var en ide som jeg fandt på youtube.
Avatar billede rasmus_f Nybegynder
09. august 2011 - 23:44 #8
Du skal nok ikke regne med at det bliver en vedvarende løsning, den bagetur du gav den i ovnen, fik de ikke forbundne komponenter loddet på igen, men ved varmeudvekslingen er der med stor sandsynlighed chance for tilbagevendene fejl pga. skade på komponenter, om et års tid er den gal igen