Avatar billede repox Seniormester
09. februar 2010 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Repost: Rediger indlæg

Selvom spørgsmålet har været oppe at vende før, synes jeg det er værd at debattere igen: muligheden for at redigere sine indlæg.

Jeg kan hurtigt blive for ivrig på tasterne og oplever desværre diverse former for fastetejl der kan gøre mit indlæg svært at forstå eller direkte ulæseligt.

Ofte kan mangle liniers kode-/konfigurations-/tekst-eksempler, risikere at være fejlbehæftet og desværre opdager mange det først efter gennemlæsning (på trods af preview knappen). Og for mange er den letteste løsning jo at klippe-klistre hele sit oprindelige indlæg igen og rette fejlen, hvilket i sidste ende kan resultere i nogle uheldigt lange tråde.

Er E ikke ved at være klar til at kunne tilføre den ekstra funktionalitet?

En historik over et indlægs redigering ville nok være nødvendigt at tilføje - det behøver ikke være smart og fancy (web 2.0), bare funktionelt, for at undgå at folk ikke kan/vil stå ved tidligere udtalelser.
09. februar 2010 - 13:46 #1
Det forslag stoetter jeg helt afgjort.  Tit og ofte ser vi indlaeg efterfulgt af et eller sommetider flere "hovsa, det skulle vaere.." indlaeg (og jeg har selv maattet lave hovsa indlaeg.)
Avatar billede intenz Novice
11. februar 2010 - 22:18 #2
+1
Avatar billede repox Seniormester
15. februar 2010 - 14:16 #3
Det var ikke megen interesse der var for det forslag. :)
Jeg antager at holdningen stadig er den samme som tidligere, og lukker spørgsmålet.
Avatar billede repox Seniormester
15. februar 2010 - 14:17 #4
Luk