Avatar billede jenslyn222 Nybegynder
07. februar 2010 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problemer med trådløst netværk

hej,

Jeg har kørt med mit trådløse internet fra yousee på min bærbar HP Pavilion dv5 i et år. for 2 uger siden begyndte den så efter at have været i dvale med at den ikke kunne finde netværk. så kunne jeg gensarte den og så virkede det. det blev så værre og værre og idag kan jeg så slet ikke komme på.

er der nogen som kan hjælpe?

ps. jeg køre med windows 7, og har gjort det i 6 måneder så det er ikke i forbindelse med nyt styresystem.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. februar 2010 - 16:26 #1
Der er mange muligheder, men mit bud er at dit trådløse netkort er ved at stå af. Prøv at låne et trådløst usb kort og prøv med det, hvis der ingen problemer er, så har du fundet fejlen
Avatar billede jenslyn222 Nybegynder
07. februar 2010 - 16:33 #2
Jeg kan godt logge på det trådløse med min ps3, så det er nok kortet, havde håbet på noget opsætning:(

Tak for svaret