Avatar billede Support6 Nybegynder
05. februar 2010 - 07:51 Der er 4 kommentarer

Client har slettet sin indbox!!!!

Hejsa...

En af brugerene på netværket, har slettet hele sin indbox. ( og nej den ligger ikke i slettet post..:-))

Jeg vil nu høre om der er nogen mulighed for at gendanne denne indbox, fra et tidliger tidspunkt. Således som man kan gøre med andre mappe, hvor du kan hente tidligere version af mappen.

Jeg ved ikke helt hvor jeg skal lede. Vi exchange system manager, kan jeg komme ind til brugernes postkasser, men syntes ikke jeg kan fortage mig noget.

Nogen der ved hvordan dette kan gribes an??

MVH Jesper
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. februar 2010 - 09:57 #1
Hvilken version af Outlook bruger du?

Kan ikke huske om den er i 2003, men i '07eren er den der. Der har Outlook indbygget en funktion der hedder noget med Recover deleted item, og hvis jeg ikke huske helt galt huske den som standard 14 dage tilbage.

Mener den ligger under funktioner
Avatar billede Support6 Nybegynder
08. februar 2010 - 07:29 #2
Hmmm.. Nej desværre... Den er gråmarkeret, så den kan jeg ikke bruge..:-(... Har selv en 2007 version installeret på min egen, og her virker det fint..
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
08. februar 2010 - 10:13 #3
Ja, så har jeg desværre ikke nogen løsning... :-(
Avatar billede medici Nybegynder
08. februar 2010 - 10:31 #4
. Start Registry Editor (Regedt32.exe).
2. Locate and click the following key in the registry:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Exchange\Client\Options
3. On the Edit menu, click Add Value, and then add the following registry value:
Value name: DumpsterAlwaysOn
Data type: DWORD
Value data: 1 (Decimal)
4. Quit Registry Editor.

så kommer recover deleted items frem