Avatar billede jkl87 Nybegynder
03. februar 2010 - 20:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Windows Mail lukker ned!

Hej,

Jeg har et problem med min Windows Mail... Jeg prøvede at få den til at virke med Gmail, men nu vil det slet ikke fungere... Der dukker noget op, der hedder "forhindring af datakørsel"...
Er der nogen, der kan hjælpe mig her?  Kan det evt. "repareres" med Windows-cd'en?

Mvh.
Jesper
Avatar billede patrick14 Nybegynder
03. februar 2010 - 21:11 #1
Hvornår dukker forhindring af datakørsel og hvad står der helt præcist?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
28. februar 2010 - 21:40 #2
Hvad endte denne med??
Avatar billede jkl87 Nybegynder
22. marts 2010 - 22:03 #3
Det dukker op lige når jeg åbner programmet... Der står: "Windows Mail er holdt op med at fungere korrekt. Windows lukkker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning."

Efter denne besked dukker der en besked op nede ved uret, hvor der står: "Windows Mail blev lukket. Forhindring af datakørsek har lukket Windows Mail for at beskytte din computer. Klik for at få yderligere oplysninger."

Jeg har prøvet at slå forhindring af datakørsel fra, som den foreslår, men det kan jeg slet ikke få lov til...
Avatar billede Vandreren Novice
22. marts 2010 - 23:00 #4
Prøv at køre Windows Main som administrator.
Avatar billede jkl87 Nybegynder
23. marts 2010 - 05:47 #5
Jamen, jeg er jo i forvejen administrator af computeren..
23. marts 2010 - 06:24 #6
HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede vejmand Juniormester
23. marts 2010 - 06:45 #7
Hvilket anti-virus kører du med?

Grunden til jeg spørger er, jeg har læst at Norton kan fremprovokere den fejl......
Avatar billede jkl87 Nybegynder
23. marts 2010 - 16:47 #8
#6 Det virker stadig ikke...

#7 jeg har Avast Antivirus...
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2010 - 17:49 #9
Har du prøvet med en alm systemgendannelse ?
Avatar billede jkl87 Nybegynder
23. marts 2010 - 19:17 #10
med windows-cd'en? Kan man det, uden at man laver noget galt med windows?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2010 - 16:57 #11
Jeg spørger lige igen. Har du prøvet med en uskadelig sytemgendannelse

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Avatar billede jkl87 Nybegynder
30. marts 2010 - 19:07 #12
Ja, men det virker ikke...
Avatar billede vejmand Juniormester
30. marts 2010 - 19:20 #13
jkl87 >> Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)
Avatar billede jkl87 Nybegynder
30. marts 2010 - 19:33 #14
ah, I see :)