Avatar billede madser22 Novice
03. februar 2010 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

film

Hejsa

Jeg mener det var i fjernsynet jeg så en film for nylig, som jeg bare ikke kan huske hvad hedder, men den var super fed og vil gerne købe den.

Der sker ca følgende:

De er fire venner. Den ene har lejet en stor luxsus camper. De henter hovedpersonen ved hans hus, hvor konen siger farvel. De skal fejre noget(måske skal den ene giftes) De kører derud, men ender i trafikkø, derfor vil de tage en omvej. de ender i et slumkvarter, hvor de finder en mand der er skudt. de tager ham med ind i bilen. Derefter kører de. Tror de bliver beskudt af nogle, så de kører galt og sidder fast i en gyde, hvor de ser 3-4 mænd skyde en person. De mænd ser at de ser det, og derefter går den vilde jagt. De gemmer sig alle mulige steder, bla i et tog og hos en kvinde. De løber op på et tag, hvor den ene ikke tør at kravle over. Det ender med han bliver skudt. Til sidst ender de i et indkøbscenter, hvor 2 af dem er såret og hovedpersonen har skududveksling med den anden. Det ender med politiet kommer, efter den "onde" mand er skudt.

Det er nogenlunde historien. Er der nogle der kender den?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede safrano Nybegynder
03. februar 2010 - 13:45 #1
Det kan være 'Judgment Night' med bl.a. Emilio Estevez.

http://www.imdb.com/title/tt0107286/

http://www.youtube.com/watch?v=vm9qSB0RRCI
Avatar billede safrano Nybegynder
03. februar 2010 - 13:54 #2
Eller rettere: Det kán kun være den.
Avatar billede madser22 Novice
03. februar 2010 - 17:55 #3
yes baby. Mange tak for det. Lægger du ikke et svar?
Avatar billede safrano Nybegynder
03. februar 2010 - 18:35 #4
Værsgo'.

Der var jeg heldig at der dukkede et ikke it spørgsmål op. Det ved jeg nemlig ikke ret meget om. Er til gengæld film freak. :)
Avatar billede safrano Nybegynder
03. februar 2010 - 18:35 #5
Ups ...
Avatar billede safrano Nybegynder
04. februar 2010 - 02:37 #6
Tak.