Avatar billede mstaun Nybegynder
02. februar 2010 - 15:10 Der er 2 kommentarer

Harddisk "klikker" - DØD?

Harddisk: WD Elements Desktop 500 GB

Min eksterne harddisk er "stået af" … den laver klik-lyde og disken roterer ikke.

Jeg har kontaktet 2-3 firmaer som tager 6.000+ kr. for at lave en gendannelse af disken.

Jeg har prøvet "fryser tricket" ved at lægge min harddisk ind i et plasticpose og lægge den ude i sneen i 2-3 timer. Virkede ikke. Et af firmaerne sagde også at det var en myte og dumt gjort (for sent nu)

HVAD GØR JEG NU….

Jeg vil godt betale for at rede mine data…. Men ikke 7000 kr.

Det må være noget fysisk skade der er sket siden den ikke vil starte.

HJÆLP :-(

Mads
Avatar billede mstaun Nybegynder
02. februar 2010 - 15:57 #1
Den oprettede spørgsmålet 3 gange - hvordan sletter jer de to overflødige ?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2010 - 16:06 #2
Næste gang du skriver i tråden gør du det som "svar". Det kan du så selv acceptere, og derved lukke spm.