Avatar billede bbrandt Nybegynder
02. februar 2010 - 14:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Der er ingen diskette i drevet

Når jeg stareter programmet op, kommer en fejl box med følgende
meddelelse;
Der er ingen diskette i drevet, indsæt en diskette i drev\device\harddisk4\DR4
Det vil tilsyneladene bruge Drev nr.4, hvilket er en kortlæser,
kan der ændres på drev nr.
02. februar 2010 - 14:45 #1
Generelt:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilket "programmet" ?
Avatar billede bbrandt Nybegynder
02. februar 2010 - 14:55 #2
Vista ultimatum og Webwriter
Avatar billede claes57 Ekspert
02. februar 2010 - 15:18 #3
sæt et kort i læseren, start webwriter, åben/gem et dok i en lokal mappe (på harddisken), luk webwriter, fjern kort.
Jeg tror bare, den husker de senest brugte filer, og vil tilbyde at kunne åbne dem direkte.
Måske kan du finde og slette programmets tabel over senest åbnede filer (sådan noget kan ccleaner typisk klare for en).
Avatar billede bbrandt Nybegynder
02. februar 2010 - 16:17 #4
Det med disken virkede ikke, jeg prøver lige at kigge i regedit
Avatar billede bbrandt Nybegynder
02. februar 2010 - 16:32 #5
Nu Har jeg også set i regedit, og ikke fundet noget der kan bruges.
det har noget med den disk at gøre, for hvis den er der,er der intet i vejen.
Avatar billede bbrandt Nybegynder
18. august 2010 - 11:39 #6
Har aldrif fundet en løsning, lukker spørgsmålet