Avatar billede Qudash Nybegynder
01. februar 2010 - 10:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deling af filer..

Hej folkens på eksperten..
Jeg står med et mindre problem, hvor jeg slet ikke kan få kontakt mellem to computere, selvom begge er på samme netværk og begge har internet..

Nu er det sådan, at jeg gerne vil kunne dele filer mellem dem..
Er der nogen, som kan sige hvilket program man muligvis kan bruge?
Avatar billede Qudash Nybegynder
01. februar 2010 - 13:05 #2
Jeg tænkte på om der ikke er nogen programmer, som gør det muligt at komme til filerne på en computer fra andre computerer?
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 13:06 #3
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 13:27 #4
Det kræver ikke extra programmer, læs guiden
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. februar 2010 - 08:37 #5
Du kunne overveje Dropbox.

Dropbox er et online drev på 2 Gb (den gratis udgave) der betyder at du har adgang til dine filer fra en hvlken som heldst computer der kan tilgånettet, samtidig kan du dele fler med andre via et public bibliotek. Nemt og gratis

https://www.dropbox.com/