Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. januar 2010 - 06:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gif animation med link

Jeg skal have lavet en gif animation med link.

Findes der et freeware program som kan lave en gif animation der indeholder feks 3 billeder og hvert enkelt billede har deres eget link ?
Avatar billede keysersoze Guru
28. januar 2010 - 07:34 #1
Et billede er et billede og det kan ikke indeholde teknik som fx links - alternativerne er at du laver 3 selvstændige billeder du fader mellem hinanden med javascript eller skifter til Flash eller Silverlight.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. januar 2010 - 11:53 #2
Tak for tit svar kan du evt. foreslå et javascript som kan klare dette ?
Avatar billede keysersoze Guru
28. januar 2010 - 18:45 #3
desværre - benytter sjældent færdige scripts så ved ikke om der findes noget der passer dit behov.
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
28. januar 2010 - 20:07 #4
Tak for svaret under alle omstændigheder læg et svar så få du pointene
Avatar billede keysersoze Guru
28. januar 2010 - 23:11 #5
der er allerede lagt svar.