Avatar billede JeppeT Nybegynder
26. januar 2010 - 16:45 Der er 9 kommentarer

Counter-strike source LAG (ikke internet/ping)

Hej alle

Jeg har et problem når jeg er på CSS. Nogen gange begynder spillet pludseligt at lagge vold meget, men mit ping og latency forbliver nede. Det føles som om jeg går fra 4 gb ram til 500 mb. Når jeg disconnecter lagger jeg stadig inde i CSS menuen. Lagget holder først op når jeg går ud og ind igen.
Det er et irriterende problem da jeg ikke vil have det sket midt i en Clan War.
Nogen der kan hjælpe?

ps. jeg har prøvet at minimere CSS mens jeg er inde på en server, og åbne joblisten og gå ind under processer, men der er igen andre programmer der optager mere end normalt.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
26. januar 2010 - 17:33 #1
Du mener at din FPS falder? Er det bestemte steder i banen, eller hvis nogen kaster en smoke grenade?

Under indstillinger for dit grafikkort er der en indstilling hvor du kan vælge mellem kvalitet eller performance. For Counter-Strike (og andre HL/HL2-spil) er performance alt, og kvalitet intet, så denne indstilling er god at lave. Hvis grafikkortet lader applikationen vælge, så bliver det som regel til fordel for kvalitet.
Avatar billede JeppeT Nybegynder
26. januar 2010 - 17:44 #2
Det skal nok passe at det fordi fps falder ^^'

Mener ikke det er på et specielt tidspunkt/bane.
årrh hvor er det nu lige man ændrer det? jeg har vista og mit grafikkort er et ATI Mobility Radeon HD 4530 series
Avatar billede j4k0b Nybegynder
27. januar 2010 - 08:57 #3
humm det er ved at være nogen år siden jeg havde et ATI kort. Jeg vil mene du skal ind i Catalyst for at lave den indstilling
Avatar billede j4k0b Nybegynder
27. januar 2010 - 08:58 #4
Avatar billede JeppeT Nybegynder
27. januar 2010 - 13:32 #5
Sådan nu er den sat til ydeevne.
Så må vi se om det virker. Er der andre der har et forslag, hvis nu det ikke er det der er problemet?
Avatar billede JeppeT Nybegynder
27. januar 2010 - 14:29 #6
Fps faldt igen her idag. Fps faldt til 30 og ping steg til 100, men latency blev ved 50.
Har i nogen idéer? har virkelig brug for hjælp

ps. det var i banen de_dust2
Avatar billede JeppeT Nybegynder
27. januar 2010 - 14:34 #7
Kan det være min blæser?
For jeg har en HP pavilion dv6, og den er jo kendt for at have en dårlig blæser. den larmer også vildt meget og bliver meget varm.
Avatar billede JeppeT Nybegynder
28. januar 2010 - 17:22 #8
Er der ikke nogen der har nogen ideer? synes virkelig det træls ):
Avatar billede AlexanderNorsker Nybegynder
28. marts 2011 - 19:54 #9
JEG HAR PRÆCIST SAMME PROBLEM OG SAMME COMPUTER!!!! HJÆLP OS!!!