Avatar billede Duxii Nybegynder
25. januar 2010 - 09:16 Der er 3 kommentarer

Aktivering af profil på eksperten.dk

Hej.

Er der nogen der ved hvem man kan kontakte hvis man har forsøgt at oprette en konto, som ikke er blevet aktiveret af eksperten.dk, men har fået tilsendt passwords der ikke virker samt aktiveringsnøgle som heller ikke fungere?

Hvis der ikke er nogen man kan kontakte er der så nogen der ved hvordan man kan få aktiveret profilen?

100 point til det rigtige svar :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. januar 2010 - 09:23 #1
Hej det samme skete hos mig! det ordnede sig ved at trykke på glemt password. så ventede jeg bare til der kom svar og så virkede det!
Avatar billede Duxii Nybegynder
25. januar 2010 - 09:51 #2
Det har jeg prøvet men der sker intet den blir ved med at sende nye passwords som ikke virker fordi profilen ikke er blevet aktiveret af eksperten.dk

Men kan se der er mange nye profiler der blir oprettet dagligt så det er underligt at den profil jeg kender som vil aktiveres ikke blir det
Avatar billede jannavictoria Nybegynder
25. maj 2011 - 10:07 #3
Jeg tror, ​​du har ikke tjekke din mail alligevel er der aktivering instrucions der