Avatar billede sambo Nybegynder
24. januar 2010 - 11:40 Der er 8 kommentarer

Windows Mail væk

Jeg glemte liiige at backe mine mail og indstillinger op i Windows Mail , inden jeg opgraderede til Windows 7, har jeg nogle muligheder for at få fat i mailene igen??
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 11:56 #1
Der er en mulighed hvis der ved opdateringen blev lavet en mappe Windows old så ligger de der stadig men det kræver nok at du bruger live mail!
Avatar billede sambo Nybegynder
24. januar 2010 - 12:02 #2
Der er desværre ingen mappe der hedder Windows old på C-drevet
Avatar billede vejmand Juniormester
24. januar 2010 - 13:11 #3
Har du sat den til at vise skjulte mapper og filer?
Avatar billede sambo Nybegynder
24. januar 2010 - 13:26 #4
jeps, det har jeg
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 14:38 #5
hvis det er en opgradering og ikke en ny instal kan de muligvis ligge i user dit navn dokumenter Local Folders!
Avatar billede sambo Nybegynder
24. januar 2010 - 17:20 #6
ja der ligger noget, men hvordan hulen får jeg det ind i evt outlokk eller er der et andet postprogram der er bedre til det
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. januar 2010 - 17:40 #7
Hvis det er windows mail kan du ikke umidelbart hente det til outlook, så skal du finde et konverterings program! men med win livemail skulle du kunne importere det. ellers prøv at kigge her!
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Import-messages-into-Windows-Mail-from-Outlook-Express
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. februar 2010 - 01:10 #8
Sker her mere?