Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
21. januar 2010 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværkssteder vil pludselig ikke åbne

Netværkssteder kan jeg kun åbne en gang når jeg starter computeren, når jeg så lukker det og vil åbne det igen sker der ingen ting, den begyndte lige pludseligt med det for et par dage siden. det er ikke mere ind 14 dage siden jeg formaterede den. jeg har skannet den for virus og spyware. jeg har også prøvet at scanne den med clean disc 2010 og defragmenteret den. Men det hjælper ingen ting. driverne er helt up to date. er der nogen der kan hjælpe mig?

MVH Martin Mathiasen
Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
21. januar 2010 - 20:59 #1
Jeg glemte lige at sige at når jeg skal lukke computeren efter jeg har prøvet at åbne netværkssteder kan windows ikke lukke explore.exe og så bliver jeg nød til at trykke afslut job.
og det er forresten windows xp.
21. januar 2010 - 21:15 #2
Generelt: "clean disc 2010" tror jeg ikke lige på...

Hvis det skal være så -> http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

---

Har du 100% WindowsUpdate ?

---

Hvad er det for "Netværkssteder" du forsøger at 'se' ?
Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
21. januar 2010 - 21:21 #3
Ja windows er helt opdateret. det er netværkssteder der ligger ude på skrivebordet jeg kun kan åbne en gang, og når jeg så lukker vinduet ned og prøver at åbne det igen sker der ingen ting. men jeg prøver lige ccleaner
21. januar 2010 - 21:28 #4
Hvad er det for "Netværkssteder" du forsøger at 'se' ? Hvis PC'en ikke har nogen som helst direkte netværksforbindelse med en anden PC/Server, så... ???
Avatar billede Martinniss87 Nybegynder
21. januar 2010 - 21:41 #5
Det er min stationær computer. jeg kan sagtens gå ind i de mapper der er delt og sådan nogen. men når jeg så lukker vinduet kan jeg ikke komme ind i netwærkssteder eller andre computere før jeg har genstarter computeren. det er lidt underligt. jeg har prøvet ccleaner men det hjalp desvære heller ikke.