Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
21. januar 2010 - 16:54 Der er 7 kommentarer

En God Undskyldning

Hej eksperter.
Jeg står i et dillema (eller hvordan det nu staves):
Jeg er NØDT til at blive hjemme fra skole både mandag og tirsdag, men begge dage skal jeg noget med vennerne om aftenen. Hvis jeg spiller syg får jeg ikke lov til at tage afsted sammen med den.

Nogen som har en god undskyldning?
Avatar billede madser22 Novice
21. januar 2010 - 16:55 #1
Hvad klasse går du i?
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
21. januar 2010 - 17:30 #2
Jeg går i syvende.
Avatar billede milter Ekspert
21. januar 2010 - 19:52 #3
Bid tænderne sammen og gå i skole. Så behøver du ingen undskyldning.
Avatar billede mortensen Nybegynder
21. januar 2010 - 20:03 #4
Gir milter ret. Pas din skole. Hvis det er dine rigtige venner kan i også mødes når i er færdig med skolen. PS: Og så det jeg ikke ønsker at sige, men gør det alligevel: "Ta dig sammen"
"
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
21. januar 2010 - 20:59 #5
Sigh.

Jeg havde nu håbet på nogen som vile hjælpe mig.

Men pyt.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
21. januar 2010 - 23:36 #6
Har du en god undskyldning for ikke at afrunde dit spørgsmål om den eksterne skærm?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
22. januar 2010 - 12:44 #7
Hvis du går i syvende og har passet din skole, så vil du også være klog nok til selv at finde på en ;)