Avatar billede Nollert Nybegynder
20. januar 2010 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fingeraftryk til amdinistrator

har lige fået en ny bærbar hvor man kan bruge fingeraftryk til at logge ind med. Kan godt få det til at virke, men kan ikke få det til at virke sådan, at når jeg tænder min computer logger den først ind når den har registreret mit fingeraftryk. jeg skal logge ud før jeg kan bruge det, men der kan jeg os vælge og bare gå ind på den der hedder administrator..
er der nogen der kan hjælpe mig?

på forhånd tak
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
20. januar 2010 - 22:02 #1
Hvad model er din computer?
Avatar billede Eternity Nybegynder
20. januar 2010 - 22:46 #2
Er du sikker på du har sat kode på så? En bekendt havde samme problem på sin HP og det var fordi hun ikke havde sat kode på.
Avatar billede Nollert Nybegynder
21. januar 2010 - 06:42 #3
det er en 8530p. der skal vel ikke kode på når du bruger fingeraftryk??
Avatar billede Eternity Nybegynder
22. januar 2010 - 11:03 #4
Jo det skal der, for ellers vil computeren bare lukke en hver ind uden at vise login-siden hvor fingeraftryk også er.
Avatar billede anders-j Nybegynder
22. januar 2010 - 12:20 #5
Ja, fingeraftrykket, skal jo henvise til en kode..

Også så du kan bruge fingeraftryk på div forskellige sider, hvor du har forskellige passwords til.