Avatar billede mapau Nybegynder
19. januar 2010 - 20:49 Der er 2 kommentarer

Sony Erricson Musik

Hej

Jeg købte en sony erricson w890i i dag, og nu ville jeg lægge musik ind. Men jeg var kommet til at lægge m4a.-filer ind, og dem kan mobilen ikke afspille. Jeg satte mobilen tilbage i computeren, og slettede m4a.-filerne så der kun var mp3.filer tilbage, og der stod af filerne nu var slettet. Men på telefonen, når jeg tog den ud af computeren, stod der at sangene stadig var der. Men de kan ikke afspilles, ikke slettes og de fylder så meget, at jeg ikke kan lægge flere sange ind.
Jeg har prøvet at tage både simkortet, memoriekortet og batteriet ud, men intet af det virker?
Nogen der kan hjælpe mig? Er der en knap, hvor man kan slette alle filer, eller har i en bedre løsning?

Mange hilsner Maja
Avatar billede justrace Novice
19. januar 2010 - 22:06 #1
Avatar billede mapau Nybegynder
19. januar 2010 - 23:33 #2
Det var det jeg brugte?