Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. januar 2010 - 20:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

trådløt netværks kort Low Profile (Windows 7 driver)

jeg er ved at lave en pc om til et medie center og er hermed på jagt efter et trådløst netkort Low Profile PCI - Det er et must at det kan køre under windows 7 ellers INGEN! interesse

500 kr. er umiddelbar max pris men alt op til 600 kr. kunne måske have interesse alligevel så prøv at komme med foreslag.

link tak og igen husk - low profile & pci og windows 7

fand et på edb priser inden for nævnte pris men brugerne siger skrammel
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. januar 2010 - 21:16 #1
Hvorfor ikke USB?
Avatar billede divdiv Novice
18. januar 2010 - 21:19 #2
jeg har et kort du kan købe, du får lige et link imorgen når jeg kommer på arbejde
Avatar billede divdiv Novice
19. januar 2010 - 14:41 #3
jeg har et liggende model 8315dk-virker til win7, lowprofile  - kr. 500
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. januar 2010 - 20:39 #4
John_stigers>> hvorfor ikke usb. ja godt spørgsmål  tanken har faktis ikke stjejfet mig før du nævner det - noget argumenter for at bruge usb istedet?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
20. januar 2010 - 11:14 #5
Nåh - så blev jeg lige en glad mand - en af mine kollegaer nævnte lige at han har en usb netværks pen liggende som han ikke brugte mere denne måtte jeg få så den får jeg i morgen :-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. januar 2010 - 16:16 #6
nåh jeg  tror det er lukke tid - så hvis nogle syntes de fortjener point for deres indsats så læg et svar eller lukker jeg imorgen fredag
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. januar 2010 - 13:59 #7
nåh lukke tid