Avatar billede minimadsens Nybegynder
18. januar 2010 - 19:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgradering fra Vista til Windows 7 med Toshiba!

Hej, jeg har købt min Toshiba i EL-GIGANTEN bærbar indenfor den periode hvor man fik afvide at hvis man købte sin Vista bærbar'e nu, ville man få en GRATIS Windows 7 version med i købet når det udkom.

Nu er Windows 7 udkommet, men jeg har ikke nået at opgradere endnu, og jeg ved det snart er ved at være for sent.
En af mine venner har vist mig linket før, men nu kan jeg ikke finde det!

Der findes denne hjemmeside:
http://nordic.computers.toshiba-europe.com/Contents/Toshiba_teg/EU/Others/Generic/windows_7_upgrade/downloads/windows7_how_to_obtain_DK.pdf

Men når man er færdig med det, og kommet til 'bestil' skal man betale en sum af 25 dollers for fragt eller lign.

Er der nogen derude der ved hvor jeg kan gøre det gratis henne? evt. hvis i lige kender det rigtige sted at lede.. LOVLIGT

- tak ! :-)
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2010 - 20:05 #1
https://www.toshibawin7upgrade.com/Endcustomer/Landing.aspx

Som der står under FAQ
Billing and payment

The software itself is free. We do, however, charge you a fee for putting together the upgrade kit as well as a flat-rate shipping fee. The fees applicable to your order will be calculated during the order process and shown to you before you can confirm completion of your order by clicking on "Submit Order".

Så den er god nok med 25$
Avatar billede minimadsens Nybegynder
18. januar 2010 - 20:08 #2
Jeg er næsten 100% sikker på at man kan få det gratis! Jeg bliver lige ved med at lede, og finder jeg ikke noget får du tildelt point'ne for dit hurtige svar! (;
Avatar billede minimadsens Nybegynder
18. januar 2010 - 20:18 #4
Ja, jeg kan desværre heller ikke finde andet, det er okay, point'ne er dine - tak for hjælpen ellers :)
Avatar billede haverslev Novice
18. januar 2010 - 20:24 #5
Hvis man tager orlyden GRATIS Windows 7 verasion
så er den jo i for sig god nok, du betaler blot en 25$ for at finde/pakke/sende og fragte den fra USA og til din postkasse i DK