Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
17. januar 2010 - 18:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Boot PC Fejl, hjælp hurttig HJÆLP.

Hver gang jeg tænder min computer skriver den hele tiden:

"""windows kunne ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler
\windows\system32\config\system
Du kan forsøge at reparare denne fil ved at starte windows installationen ved hjælp af installationsprogrammets cd rom. Vælg "r" i det første billede for at reparere"""

Har søgt alle mulige steder på nettet, men har ikke fundet en måde at gøre kål på det her på en computer uden drev.

Jeg har nogle vigtige ting på PC'en som jeg snart skal bruge, så please hjælp mig.

Windows XP Home Edition SP3.
Avatar billede Vandreren Novice
17. januar 2010 - 18:44 #1
Registreringsdatabasen (Registry) er blevet beskadiget. Har du prøvet at gøre som der foreslås med en XP-cd og en R-tast?

Hvis der ikke er andet galt end det med Registry, så kan dine "ting" nemt hentes frem igen - forudsat at du har et medium, du kan kopiere "tingene" til, fx. en anden harddisk, en usb-disk, noget tredje eller noget fjerde.
Avatar billede Vandreren Novice
17. januar 2010 - 18:48 #2
En venlig påmindelse: Du har i alt oprettet 10 spørgsmål og ikke lukket et eneste.

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Afroninjaen
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2010 - 19:22 #3
"En venlig påmindelse: Du har i alt oprettet 10 spørgsmål og ikke lukket et eneste." Og derfor må vi håbe at der ikke er nogen der gider spilde tid på dig
17. januar 2010 - 19:30 #4
Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
18. januar 2010 - 10:40 #5
...Jeg har ikke noget drev...

Hvor skal man hente tingene som man kan ligge over på USB?

:

Og til alle jer andre: Jeg ved ikke hvordan man lukker spørgsmålene og hver gang i siger ting som det her er der ikke nogen der fortæller hvordan man gør...
18. januar 2010 - 19:44 #6
Hvilket punkt i http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 forstår du ikke ???