Avatar billede leins Nybegynder
17. januar 2010 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Link

Jeg har et iframe hvor jeg linker til denne side. http://www.infosport.dk/cgi-bin/MMS.dhf/stilling_print.hms?pu=P084589&fb=DHF&rk=DM+U%2D14+Piger&pnavn=DM U-14 Piger&detail=0
Den åbner et print window, er det muligt at lukke det med window.close() eller ?
i såfald hvordan ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2010 - 14:39 #1
Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres.

Opret lige i en bedre kategori :)
Avatar billede leins Nybegynder
17. januar 2010 - 14:43 #2
OKEY MR. POLICEMANN I SHALL DO THAT
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2010 - 14:53 #3
Det der det gider jeg ikke finde mig i.

Det er for at hjælpe dig, jeg skriver og har intet med politi at gøre.

FRI DEBAT er ikke til IT spørgsmål, men misbruges bredt til det.
Der er pt. heller ingen coadmin som du sikkert ved, så det er op til os andre brugere, dig inkl., at gøre opmærksom på disse ting.

Det nytter intet at anmelde dig, da der som sagt ikke er en coadmin aktiv på eksperten, så det undlader jeg.

Jeg godtager gerne en undskyldning.