Avatar billede madser22 Novice
13. januar 2010 - 18:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sony vegas pro 9

hejsa.

Jeg har lige downloadet en trial af sony vegas pro 9. Jeg har redigeret lidt i en avi fil og vil gerne gemme den som mp4 fil. Jeg har ikke puttet effekter på. Når jeg render videoen går det ekstremt langsomt.
Den fil jeg har leget med er 107 mb og det vil tage en 1 time at render, står der i programmet. Det er som om filmen kører over dobbelt så langsom, når den render. Kan man ikke sætte det sådan at det går lidt hurtigere? Jeg ved ikke om det er fordi den kører alle 25 billeder pr sekund igennem?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mtastar Nybegynder
13. januar 2010 - 19:07 #1
Det er ikke urealistisk, men mindre man går helt ned i kvalitet tager det MEGET langtid.
Avatar billede madser22 Novice
13. januar 2010 - 19:47 #2
Det er jo fuldstændig vild. Hvis man sidder med en fil der fylder 2 gb og har lagt effekter på. Hvis min på 107 mb tager ca 1 time, vil den ca tage 30 timer at rente. Det kan da ikke passe. Halvandet døgn?
Avatar billede madser22 Novice
13. januar 2010 - 22:10 #3
Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt for at se om der ikke kommer nogle andre inputs. Jeg tror ikke på halv "professionelle" sidder og venter 30 timer på en film.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede madser22 Novice
15. januar 2010 - 14:08 #4
Nå, der sker vist ikke så meget.
Ligger du ikke et svar mtaster?
Avatar billede madser22 Novice
22. januar 2010 - 17:09 #5
Skriver du ikke et svar, ellers lukker jeg spørgsmålet her.
Avatar billede madser22 Novice
23. januar 2010 - 15:33 #6
jeg lukker spørgsmålet nu.
Avatar billede madser22 Novice
23. januar 2010 - 15:33 #7
svar