Avatar billede runskee Nybegynder
13. januar 2010 - 10:24 Der er 2 kommentarer

Jeg skal i praktik - mangler din virksomhed en hjemmeside?

Jeg har et nystartet mediebureau sammen med en kollega, og i den forbindelse er jeg på supplerende dagpenge. Da loven kræver det, skal jeg nu desværre i praktik.

Hvis din virksomhed står og mangler en hjemmeside, så kan vi måske finde ud af noget - i kraft af en meget fordelagtig aftale for både dig og mig (win-win).

Har du spørgsmål, eller vil du bare vide mere, så skriv til runeskeel@gmail.com.

/Rune
Avatar billede humlebien Novice
13. januar 2010 - 11:28 #1
Har du nogle referencer?
Avatar billede runskee Nybegynder
13. januar 2010 - 13:06 #2
Ja, klart nok. Kan jeg få dig til at sende en mail, så får du noget retur.

/Rune