Avatar billede madsen_g Nybegynder
10. januar 2010 - 07:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Muligt med 2 XL-patroner i en HP f2280

Hej.
Har sådan en billig All-in-one printer, hvor der snart mangler både farve og sort blæk. Men er det muligt at sætte 2 XL-patroner i? Eller optager de for meget plads, så man kun kan have en stor i?
Håber på svar inden den løber tør...
På forhånd tak.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. januar 2010 - 08:46 #1
Ifølge HP kan både farve og sort patron fåes som XL

Så mon ikke den kan monteres med 2 XL patroner: https://h30042.www3.hp.com/SureSupply/PrinterSearch.do?search=Search&searchPrinters=f2280

Manualen henviser til et stykke papir der skulle følge med printeren om hvilke patroner den kan med...
Avatar billede old_dane Nybegynder
10. januar 2010 - 09:38 #2
en xl patron er ikke fysisk større, der er barer mere blæk i
mvh erik
Avatar billede madsen_g Nybegynder
26. april 2010 - 20:44 #3
old_dane: Det er nu afprøvet, og er korrekt... Smid svar---
Avatar billede old_dane Nybegynder
27. april 2010 - 13:50 #4
ok hej